Η άποψη τόσο του ιδιοκτήτη όσο και των συνεργατών του φροντιστηρίου μας είναι ότι το φροντιστήριο ως εκπαιδευτικός φορέας λειτουργεί πάντοτε συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά με το σχολείο, που είναι ο κατεξοχήν εκπαιδευτικός χώρος. Θεωρούμε επίσης ότι διαδραματίζει βασικό ρόλο στη συμπλήρωση των γνώσεων των μαθητών, στην εμπέδωσή τους και στην εντατικοποίηση της προσπάθειας τους για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ταυτόχρονα βοηθά τους μαθητές για να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, να οικειοποιούνται την ύλη των μαθημάτων του σχολείου και να είναι πιο αποτελεσματικοί στις ενδοσχολικές εξετάσεις. Ως εκπαιδευτικός, όμως, φορέας μπορεί να διαδραματίσει και σημαντικό ρόλο σε άλλα θέματα όπως σύστημα πειθαρχίας, μεθοδικότητας, οργάνωση, συμπεριφορά κτλ., ασφαλώς όχι στο βαθμό που διαδραματίζει το σχολικό περιβάλλον.
Στα πλαίσια που προαναφέρθηκαν διαμορφώσαμε μέσα από την πείρα μας, την επικοινωνία μας με μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς – σαφώς και μέσα από τα λάθη μας – ένα σύστημα αρχών πάνω στις οποίες κινούμαστε, χωρίς ωστόσο να είμαστε άτεγκτοι και απρόθυμοι να αναθεωρήσουμε όταν οι συνθήκες επιβάλλουν κάτι τέτοιο∙ ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Διεξοδική ενημέρωση των μαθητών και των κηδεμόνων τους κατά την εγγραφή τους στο φροντιστήριο, ώστε να έχουν γνώση όλων των θεμάτων.
- Δημιουργία σχετικά ομοιογενών τμημάτων για καλύτερα αποτελέσματα (αποφεύγεται η προσπάθεια απομόνωσης αδύνατων μαθητών, διότι έτσι αποθαρρύνονται).
- Σύνθεση ολιγομελών τμημάτων.
- Συστηματική ενασχόληση με το σύνολο των μαθητών του τμήματος, για να αποφεύγεται η αδρανοποίηση ορισμένων.
- Συχνή επικοινωνία και ενημέρωση των γονέων για αντιμετώπιση δυσκολιών.
- Αποφυγή εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων που θεωρούμε πως δε συνάδουν με το ρόλο μας π.χ. εκδρομές ψυχαγωγικού τύπου, πάρτι μαθητών κτλ.
- Αποφυγή δημοσίευσης στο συμβατικό ή ηλεκτρονικό τύπο των επιτυχιών, βαθμολογιών των μαθητών μας, θεωρώντας πως αποτελεί μορφή εμπορικής εκμετάλλευσης αυτών.
- Σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό και μόνιμους συνεργάτες που, ενώ εξειδικεύονται σε ορισμένα αντικείμενα, δεν παύουν να έχουν καθολική εποπτεία των γνωστικών αντικειμένων, για να αποφεύγεται η στείρα εξειδίκευση.
- Επαναληπτικά Διαγωνίσματα για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και τους Απόφοιτους πριν τις εξετάσεις.
- Αρωγή στον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών και συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς στο θέμα αυτό.
- Βοήθεια στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους για καλύτερες επιλογές σχολών κτλ.